[Mplayer-felhasznalok] Re: Uj nVidia driver

Veres Imre imre.veres at online.hu
Wed Dec 18 14:24:25 CET 2002

2002-12-18, sze keltezéssel Arpi ezt írta:

> en pedig azon vagyok, hogy tv kimenetre maradok a jo oreg g400-nal,

Ohm, nem azert hogy tovabb noveljem ezt a thread-et, de azon kivul, hogy
ocska regi es hardverbol nem tud csak mpeg1-et; mi a problema a
dxr3-mal? Akkor tok mind1, hogy mit hasznalsz 2d-re/3d-re, kulon van a
tvout es tud tok jol kulon mukodni, hiszen nekem is igy megy.

Nekem borzolodik a hatam az integralt VIVO es egyeb ilyen kartyaktol. Ha
csereled, az egeszed dob6od a p|cs at ba mig ha minden kulon van
eldontheted, hogy megveszed a 3d miatt az nvidiat, a szep kep miatt a
matroxot, vagy mittomenmit.

Vagy lehet, hogy csak en vagyok igenytelen, akinek a dxr3 tokre eleg es
jo minosegu? Mondjuk a driverje eleg fura meg bugos meg lassu, de amiota
UHU-ek donatoltak parat, az is egyre jobbnak tunik.

SiX