[Mplayer-felhasznalok] 2.5-os kernel

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Dec 18 14:36:06 CET 2002

Hi,

> Jobb lehet a lejátszás, ha felrakom az devel kernelt?
nem hiszem hogy segit

> Ami biztos, hogy 2.4-es kernellel ha mondjuk lejátszás közben olyan weboldalra
> tévedek, amin van 1-2 procizabáló flash, akkor kicsit beszaggat a lejátszás.
> .gy sejtem, hogy jobb a devel kernelfában a scheduler, meg ilyenek, és
> remélem, hogy ezen ez segíthet. Igaz ez?
allitolag jobb.
mondjuk nem vagyok tul nepszeru azzal a velemenyemmel, hogy M. Ingo O(1)
patch-e csak cosmetics. persze lehet csinalni olyan teszteket amik akar 200%
gyorsulast is mutatnak, de a gyakorlatban nem segit, sot...

ami a 2.5-ben jobb (lesz, nemtom hogy mar beraktak-e) az a thread (szal)
valtas. ennek semmi koze a processzek kozti valtashoz.
ergo ez sem segit rajtad.

rajtad ami segitene, az a 'nice' parancs...
(ergo adj az mplayernek nagyobb prioritast mint a flash-nak)

> A másik amit nem értek, (de sajnos nem találom az urlt, így lehet, hogy csak
> az emlékeim csalnak meg, és tök hülyeségre emléxem). Szóval úgy rémlik, h
> .rpi azt írta valahol, hogy a 2.5-ben 1000Hz-cel vált taskot és hogy az
> mplayer meg intenzíven tudja használni a CACHE-t, és hogy taskváltáskor a
> cache törlõdik. Jól gondolom akkor, hogy ha 10x gyakrabban vált taskot az OS,
> akkor a cache sokkal kevésbé hasznosítható, mint a ritkábban váltó esetben?
> Mivel pedig a memoria sokkal lassabb mint a cache, így a gyakori váltás
> valójában lassulást is okozhat (extrém esetben)?
igen, sot biztos hogy lassitani fog.
az mplayer nem arra lett tervezve hogy mellette mast is csinalsz...
hanem arra, hogy ha csak az fut akkor minel jobban ki tudja hasznalni a vasat.
(es ilyenkor szinte kikapcsolja a schedulert, igy mindegy hogy az milyen
frekin nem csinal semmit)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu