[Mplayer-felhasznalok] 2.5-os kernel

Tóth Balázs tbalazs at sch.bme.hu
Wed Dec 18 10:09:38 CET 2002

On Wednesday 18 December 2002 09.54, Gemes Tibor wrote:
> Jobb lehet a lejátszás, ha felrakom az devel kernelt?
>
> Ami biztos, hogy 2.4-es kernellel ha mondjuk lejátszás közben olyan
> weboldalra tévedek, amin van 1-2 procizabáló flash, akkor kicsit beszaggat
> a lejátszás. Úgy sejtem, hogy jobb a devel kernelfában a scheduler, meg
> ilyenek, és remélem, hogy ezen ez segíthet. Igaz ez?

A 2.5.x kernelben az O(1) scheduler itt nem hoz sok javulast szerintem, mivel
az igazandibol sok-sok thread eseten jobb mint a 2.4.x-ben levo.
A preemptive utemezes segithet egy kicsit, bar ha a flash lejatszo lezabalja
a procit, akkor ez sem tud sokat segiteni. (esetleg alacsonyabb nice-ra
kellene rakni a flash playert, de mivel az ha jol gondolom akkor csak egy
plugin es azt betoltodeskor nem nagyon lehet parameterezgetni igy hirtelen
csak a renice jut az eszembe es az meglehetosen korulmenyesen hasznalhato)

tbalazs
--
tbalazs at sch dot bme dot hu