[Mplayer-felhasznalok] Re: Uj nVidia driver

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Dec 17 23:26:32 CET 2002

Hi,

> az ATI fele driverrel nekem nem ment az xv pedig eleg sokat kuzdottem vele,
> a vidix-szel szinten csak szivtam, bar nekem radeon 9000 van...

ja...
a vidix a PCI ID alapjan donti el hogy r100/r200/r250 a chip, visoznt az ATi
(meg foleg az ati chipekkel epitkezo noname gyartok) minden nap mas ID-t
adnak a kartyaknak, igy van mar vagy 50 kulonbozo ID, ebbol ahogy neztem a
vidix driverben csak egy par van belelirva, a tobbit agy nem is kezeli vagy
esetleg nem jol (masmilyen chip-nek hiszi).
megoldas: kuldesz a fejlesztoknek ilyen kartyat aztan meghekkeljuk :)

> ezt megtalaltam (emlekeim szerint r200-branch volt), viszont ez hivatalosan
> nem kerulhet bele az xfree-be...
naes? miert, az nvidia binaris szarja belekerulhet?

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu