[Mplayer-felhasznalok] Re: uj Nvidia driver

Fifi haller at freemail.hu
Tue Dec 17 20:25:08 CET 2002

On Tue, 17 Dec 2002, l4mer|E <l4mer at lamer.hu> wrote:

> na most ezzel ujjat mondtal.  egyreszt matrox (single head)
> g400/450/550-et kend a hajadra. kell a halalnak. poen - szamomra - a
> dual head-ben lenne, ha tudnek szerezni egyet. idestova egy eve
> probalom de, mar feladtam, hogy sikerul, mivel akinek ilyen van annak
> nem veletlenul van es - ertheto okbol - nem adja el. (gef2ti200-ra sem
> csereli:-)

Talan rossz helyen keresed ;)

En itt a listan kaptam a tippet, hogy a http://www.ebay.de oldalon
nezzek korul.  Meg is lett az eredmenye: egy matrox millenium g400max
kb. 2 het alatt ert ide.  Igaz nem volt a legolcsobb darab 67,01 euro
volt postakoltseggel es csomagolassal egyutt, de megkaptam hozza az
eredeti driver CD-t, a kezikonyvet es egy TV adapterkabelt.

Mar csak a tobbi alkatresz hianyzik kore, mert csak egy oreg
notebookom van, amibe nem nagyon tudom beletuszkolni :(

Azert a munkahelyemen kiprobaltam es ugy erzem megerte .. ;)

Bye, Fifi

--
`` Peace cannot be kept by force
   It can only be achieved by understanding '' A.E.