[Mplayer-felhasznalok] Re: Uj nVidia driver

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Dec 17 20:07:58 CET 2002

Hi,

> es ez most mire valasz? a programozoi csoportra vagy az 1.4 opengl-re?

mind2re

> mert a multheten meg nem volt az atinak ilyen szakember gardaja, kulonben

dehogynem, honapokkal ezelott adta ki az ati az elso betajat a sajat
driverenek, es kb 1 hete a legutolso verziot ami mar az osszes 8xxx/9xxx
chipet tudja kezelni. 1.4-es opengl-el. ja, hogy az nvidianak akkor meg csak
1.3-ast tudott? nembaj, par napja kiadtak ok is az 1.4-eset...

emellett (es ez is igen fontos imho) az ati-hoz van a DRI-fele opensource
driver _is_, ami ugyan kevesebbet tud, de az is mukodik jol.
az nvidiahoz nem remlik hogy lenne ilyen alternativa...

> nem lehetett volna olyan buszke magara ebben a temaban az nvidia.

ez miota ok arra hogy ne verje kamu dolgokra a mellet? mindigis ezt tette.
emlekezzetek vissza amikor az elso geforce-nel ment a nagy PR duma, hogy az
elso hardveres T&L kartya...  konyorgom, legalabb 8 eve vannak a 3Dlabs-nak
hw gl kartyai PC-re. az sgi-rol nem is beszelve, ha nem ragaszkodunk a pc-hez.

> az uccso ati drivert (radeonon) kb. augusztusban lattam. kilora kb. a
> felet (sem) tudta, es azt is sokkal lassabban es csunyabban mint
> windowson.

arrol en nem tehetek hogy te utoljara auguisztusban nezted.

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu