[Mplayer-felhasznalok] Re: Uj nVidia driver

Erdofi Tibor echo at kanizsa.hu
Tue Dec 17 17:39:33 CET 2002

----- Original Message -----
From: "Zoltan Ponekker" <pontscho at kac.poliod.hu>
To: <mplayer-felhasznalok at mplayerhq.hu>
Sent: Tuesday, December 17, 2002 5:03 PM
Subject: Re: [Mplayer-felhasznalok] Re: Uj nVidia driver

> Hali

> Azota mar december van. Es ez meg mar piszok offtopic :)

Anyit szolnek hozza a 2.51 ati driver eleg jo lett es az tenyleg dec elejen
jott ki es nekik is van linux-os programozoi csoprtja szoval van uj a nap
alatt...
itt a melohelyen van nvidia gef 4 ti 42000 meg radeon 9000 pro es hat valjuk
be mint vin alatt mint linux alatt 1000 szebb kepe van a radeonak a
nvidiahoz kepest
bar van itt matrox is az kenterbe veri az osszeset
egy regi ibm desktop-ban talaltam dualhead-os matroxot... valaki mintha
keresett volna ilyet regi ibm-be meg lehet talalni ez 1 600 celleronos gep
volt...
csak 1 otlet
na ennyi ....
Echo