[Mplayer-felhasznalok] Re: Uj nVidia driver

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Tue Dec 17 16:44:50 CET 2002

On Tue, Dec 17, 2002 at 04:29:53PM +0100, Zoltan Ponekker wrote:

> ATI - nak es a jovoheten megjeleno 4.3 - as X - nek.

es ez most mire valasz? a programozoi csoportra vagy az 1.4 opengl-re?
mert a mulltheten meg nem volt az atinak ilyen szakember gardaja, kulonben
nem lehetett volna olyan buszke magara ebben a temaban az nvidia.

az uccso ati drivert (radeonon) kb. augusztusban lattam. kilora kb. a
felet (sem) tudta, es azt is sokkal lassabban es csunyabban mint
windowson.

--
csa'
l4mer|E