[Mplayer-felhasznalok] Re: Uj nVidia driver

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Tue Dec 17 16:25:16 CET 2002

On Tue, Dec 17, 2002 at 12:05:24PM +0200, Szasz Pal wrote:
> Pontosan, ok legalabb csinaltak valamit...

aha. es ez szerinted versenykepes a folyamtos fejlesztessel es uj
featureok implementalasaval? erdekes ertekrend.
nvidian kivul melyik kartya tud pld. 1.4 opengl-t? kb. egyik sem.
vagy melyik kartya gyartonak van kulon linux driver irasara programozoi
csoportja? (hanyagoljuk, hogy tudnak-e proramozni vagy sem.)

> Nem azt mondtam, hogy huu de stabil... de tobabb birja.
> Linux alatt eleg azt csinaljam, hogy egy ablakot rangatok
> ossze vissza... 10-20 mp, es mar maszatok maradnak.
> 1 perc, es mar csontra van fagyva.
> Szoval ha ugyanaz a kodbase, miert van ez a kulombseg ?

see os-registry.c, readmee, ali_users_readme.

--
csa'
l4mer|E