[Mplayer-felhasznalok] Re: Uj nVidia driver

Szasz Pal spacel at email.ro
Tue Dec 17 11:05:24 CET 2002

> aha, mert a matrox 4-5 eve nagy oszintesegi rohamaban kiadott egy valag
> doksit azota meg kussolnak. parheliarol hany sor gyari doksit lattal mar?
> na ennyit a matrox supportrol.
Pontosan, ok legalabb csinaltak valamit...

> masreszt az en alis-wines ismeroseim nem errol szamoltak be.
Nem azt mondtam, hogy huu de stabil... de tobabb birja.
Linux alatt eleg azt csinaljam, hogy egy ablakot rangatok
ossze vissza... 10-20 mp, es mar maszatok maradnak.
1 perc, es mar csontra van fagyva.
Szoval ha ugyanaz a kodbase, miert van ez a kulombseg ?
A masik dolog az Alinak csak az nVidiaval van baja ? en nem teszteltem tul sok kartyaval, de tudomasom szerint csak azzal...

> akinek ilyen van annak nem veletlenul van es - ertheto okbol - nem adja
> el. (gef2ti200-ra sem csereli:-)
En akitol vettem o is a dual-head miatt adta el, es vett helyette geforce-t

> ps.:> tanulj meg sort torni es replyzni pls.
Bocsi, de sajnos webes email-t hasznalok, ami tok hulye
(mivel a bentlakas ahol lakom egy modemen (asszem 56K) kapcsolja az internethez a kb 100 felhasznlot. Ezt a webmail-t legalabb tudom hasznalni nappal is (megy vagy 100B/s-al...Ja, es a poent a vegere hagytam: http proxy-n keresztul lehet csak internetezni)

No de meg egy kerdesem van az OSD menuvel kapcsolatban:
azt akarom megcsinalni, hogy menubol lezarhassam a gepet
(lusta vagyok felkelni az agybol)
ATX-es haz megvan, probaltam a menu.conf-ban parancsnak
azt megadni, hogy `run halt'.
Nem ment
Valami 5let ?

Pali