[Mplayer-felhasznalok] Re: uj Nvidia driver

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Tue Dec 17 02:26:47 CET 2002

On Mon, Dec 16, 2002 at 11:54:06PM +0200, Szasz Pal wrote:

> Azert ez is kicsit tulzas.

aha, mert a matrox 4-5 eve nagy oszintesegi rohamaban kiadott egy valag
doksit azota meg kussolnak. parheliarol hany sor gyari doksit lattal mar?
na ennyit a matrox supportrol.

> Az en nVidia vantam drivere tenyleg kepes olyasmire, amire a matroxe nem: csontra fagyasztani a gepet (allitolag az ALi alaplapommal van a hiba ... allitolag ... azert egy kicsit fura hogy windows alatt stabilabb a driver mint linux alatt).

messzirol jott ember azt mond amit akar. egyreszt nem winpocsolok,
masreszt az en alis-wines ismeroseim nem errol szamoltak be.

> Az "uj" (azaz second hand-es) Matrox G400-osammal megvagyok boldogan, es csak az a bajom, hogy nem dual-heades. Semmi bajom sincs vele. Ugyhogy a kerdesedre a vlasz (vagyis ha nem nVidia, akkor mi): Matrox

na most ezzel ujjat mondtal.
egyreszt matrox (single head) g400/450/550-et kend a hajadra. kell a
halalnak. poen - szamomra - a dual head-ben lenne, ha tudnek szerezni
egyet. idestova egy eve probalom de, mar feladtam, hogy sikerul, mivel
akinek ilyen van annak nem veletlenul van es - ertheto okbol - nem adja
el. (gef2ti200-ra sem csereli:-)

hasznalt cucc kereskedonel tipikus monolog:
- hello, matrox g400 dual head ... (itt felbeszakit)
- nem kell!
- venni akarok nem eladni bammeg.
- ja.., nincs. minek az neked?
- anyud... :-)

> ps: brian rulez, de azer nem ertem hogy jott ide
kulon vonaton...

ps.:> tanulj meg sort torni es replyzni pls.

--
csa'
l4mer|E