[Mplayer-felhasznalok] Re: uj Nvidia driver

Szasz Pal spacel at email.ro
Mon Dec 16 22:54:06 CET 2002

> nvidia szarja kicsit nevetsegesen hangzik, tekintve, hogy mas kartyak
> tudasa, drivere, supportja szo szerint a picsaba sincs hozza kepest.

Azert ez is kicsit tulzas.
Az en nVidia vantam drivere tenyleg kepes olyasmire, amire a matroxe nem: csontra fagyasztani a gepet (allitolag az ALi alaplapommal van a hiba ... allitolag ... azert egy kicsit fura hogy windows alatt stabilabb a driver mint linux alatt).
Az "uj" (azaz second hand-es) Matrox G400-osammal megvagyok boldogan, es csak az a bajom, hogy nem dual-heades. Semmi bajom sincs vele. Ugyhogy a kerdesedre a vlasz (vagyis ha nem nVidia, akkor mi): Matrox

Tovabba (hogy ne legyen annyira offtopic a levelem) egy par kerdes:
1. az OSD menu nagyon szuper, csak mikor ramegyek pref->general, akkor az nem tudok megvaltoztatni semmit. Miert ?
   a) en vagyok hulye
   b) nincs meg megirva

2. az SDL ugyebar kiirja a feliratot a fekete savra.
Megoldas mas vo-val ugyebar az expand. De nekem egy k6-2 500MHZ-esem van, vagyis elegge a hataron. Az expand meg plussz processzor idot eszik (nelkule kb 60-70%, vele majdnem 100%).
Most valami beallitasi problema van nalam ? vagy ez tenyleg igy van, es nincs mit tenni ?

elore is koszi,

Pali

ps: brian rulez, de azer nem ertem hogy jott ide