[Mplayer-felhasznalok] Uj nvidia driver

Gabucino gabucino at mplayerhq.hu
Sun Dec 15 08:59:51 CET 2002

l4mer|E wrote:
> ez esetben viszont nem ertem miert nincs odairva - esetleg atin kivul -
> minden kartyahoz, hogy nem javasolt?
Miert ne lenne javasolt? Savage4-hez pl mar akkor volt dualhead+xv (a konzol
dualhead kulon util-lal kapcsolhato mint matroxnal!) amikor MPlayer meg 0.11pre
volt. Aki 3dfx-et hasznal nyilvan okkal teszi. ATI-t irtad. Akinek Neomagic van
az ugyis notebook-kal kapta. Trident-et se vesz onkent az ember.

A "nagy" kartyak kozul csak az nvidia szopas.

> ha csupan a matroxhoz viszonyitott kepminoseg szamit akkor ugyanezt a
> mondatot elvarnam minden kartyanal.
Nemcsak kepminoseg, hanem a driver minosege, xv, vidix, es dualhead.

> penztarcahoz keszul, igy alig egy par darabot adtak el minden tipusbol.
> anyagiasabb kereskedo egy darabot sem tart a polcon belole. csak
> rendelesre hozznak. szomoru, de igy van.
Attol meg lehet jo nem?

> akkor azt ird. ne azt, hogy _linuxhoz_ nem javasolt, hanem _mplayerhez_
> nem javasolt. a ketto maskep hangzik es mast is jelent.
Ez igaz, szarul van fogalmazva.

> ezekrol a titokzatos bugokrol mar kerdeztem itt a listan, de csak azt a
> valaszt kaptam, hogy senkinek nincs ilyen kartyaja a fejlesztok kozul igy
> erdemi informaciot se varjak.
Akkor vegyel ki par usert a procmailrcbol :)
Meg mplayer-users, stb

> radeonnal is vibral, gondolom akkor az is szar.
En meg nem lattam radeont sajnos, de ha ez igy van akkor igen.

> sot szerintem a def. x matroxal is pont ugy vibral, mivel a tv-n
Hat ez nem jott be :D

> kulonben pedig csereltesd ki a kartyat, ha csak 640x480 tudod meghajtani
> vele a tv-t vagy tegy ugy ahogy masoknak szoktad javasolni es olvasd el
> rendesen a driverhez irt doksit.
A doksi alapjan csinaltam.

> hogy jon ez ide? ..ki nem szarja le?
Gy.k. vinnyoz es linux alatt ugyanaz a detonator nevu monolitikus fostekercs
fut.

> az uccso ali alapra - amihez szerencsem volt - meg a woody netinstall cd
> sem ment fel nemhogy vid.k driver, igy aztan alirol kossz szepen ennyi
> eleg lesz.
Nyilvan mindenki latott mar halott ALi (es Intel, meg persze VIA:) alaplapot.
Meg hozzanemertest is :))

--
Gabucino
MPlayer Core Team