[Mplayer-felhasznalok] Uj nvidia driver

{asm} tf198 at hszk.bme.hu
Sun Dec 15 19:18:33 CET 2002

> Hat nekem csak annyi van, hogy az nvidia driverevel, ha framebuffer
> tamogatas van a kernelben, akkor barmilyen videomod-valtasnal egybol
> satura fagy, valamint xscreensaver vagy xlock eseten barmikor satura
> fagy (fbdev nelkul is). Kicsit gazos, hogy nem tudom lockolni a gepem,
> ha elmegyek pl. ebedelni...
> nVidia TNT2 es a legujabb nvidia driver (ez a 4xxx-es). De elotte is
> ugyanez volt. Nekem ez eppen eleg misztikus, es eppen eleg bug.

Nekem korabban TNT2-m volt, es siman mukodott.
Viszont az a bajom TNT2/Gef2-vel egyarant, hogy ha rivafb-vel hajtom
framebuffer-t, akkor ha atvaltok X-re majd vissza, vmi rossz videomodba
rakja, es sehogy se valt jora. A gep nem fagy le (CTRL+ALT+DEL-lel siman
rebootol), csak nem latom, hogy mit csinalok. A reszleges megoldas az most
szamomra, hogy vesafb fut, de sajnos csak 60Hz-et tud igy...

--
Kitartas!!!
< {asm} >---< tf198 at hszk.bme.hu >