[Mplayer-felhasznalok] Uj nvidia driver

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Sun Dec 15 19:18:21 CET 2002

On Sun, Dec 15, 2002 at 05:46:06PM +0100, Veres Imre wrote:

> Hat nekem csak annyi van, hogy az nvidia driverevel, ha framebuffer
> tamogatas van a kernelben, akkor barmilyen videomod-valtasnal egybol
> satura fagy,

gondolom rivafb, mert nalam sima vesafb-n akar 100x is valtok konzol es x
kozott es semmi ilyesmit nem tapasztalok. de ha tenyleg rivafb, akkor
rtfm! :)

> valamint xscreensaver vagy xlock eseten barmikor satura
> fagy (fbdev nelkul is).

sima xscreensaver hasznalj ne xscreensaver-gl-t, mert ez utobbi mesas es
termeszetes, ha szarrafagy.

> Kicsit gazos, hogy nem tudom lockolni a gepem,
> ha elmegyek pl. ebedelni...

le van tiltva a alt+ctrl+fx? mert ha nincs akkor lockolni is teljesen
felesleges.
alt+ctrl+f1
ctrl+c
startx
:-)

> nVidia TNT2 es a legujabb nvidia driver (ez a 4xxx-es). De elotte is
> ugyanez volt. Nekem ez eppen eleg misztikus, es eppen eleg bug.

fentiek alapjan vagy bug, vagy nem :-)

--
csa'
l4mer|E