[Mplayer-felhasznalok] Uj nvidia driver

{asm} tf198 at hszk.bme.hu
Sun Dec 15 19:14:04 CET 2002

> Az mit jelent, hogy 30ms a szinvaltas?
> Megmondod hogy valson szint es 30ms mulva megvaltozik a
> szine?(hirtelen?) Gondolom ezt.

Hat ezaz, hogy nem hirtelen, hanem szepen "lassan" atalakul a masik szinne...

> Ezek a tft monitorok olyanok mint azok azok a sárga kijelzok, amik a
> buszon vagy a palyaudvarokon vannak, hogy csak akkor valtoznak mikor
> tenyleg megvaltozik valami ? (tehat ha "lefagy" pl. akkor ha kihuznam a
> gepbol akkor is lenne rajta kep.("elvileg"))
> Mert akkor nem kelnagy fps, mert az csak azert kell hogy ne rongalja a
> szemet pl.

De en nem azert kritizaltam kis fps-t, mert rontja a szemet, hanem azert, mert
Q3-mal ha jatszol 100fps-sel, akkor abbol kb. minden 3. kepet latod :)
(pontosabban meg azt sem elesen, mert mire kielesedne uj kep, addigra mar kezd
atalakulni masikka, tehat homalyos lesz az egesz...)

--
Kitartas!!!
< {asm} >---< tf198 at hszk.bme.hu >