[Mplayer-felhasznalok] Megtorpan a kep...

Tihanyi Attila tihanyi at mailbox.hu
Sun Dec 15 18:34:21 CET 2002

> Hi,

> es a cache-t vedd kisebbre. 8192 tul sok cd-hez, annyi ido alatt leall a
> drive

A cache most 1024 -en megy.Ez lesz a megoldas kulcsa. (A hdparm -d1 u1 c1-et
eddig is hasznaltam megfejelve egy -E 8 al.De sebesseg korlatozassal es
anelkul is csinalja.) De csak lesz mert meg igy is eszlelheto a problema.Ki
kellene kiserletezni egy cache meretet es egy megfelelo sebesseget. De
nagyban drive fuggo a dolog. A fentebb emlitett torpanast egy
Toshiba SD-M1612-es dvd produkalja. A Plextorom-ra a hdparm azt mondja, hogy
nem tamogatott (lehet ennek koze ahhoz, hogy iro es scsi emulacio mag
miegymas?) tehat nem tudok semmilyen sebesseget allitani,de eszebe nem jut
megtorpanni. Igaz bug is rendesen.

Van esetleg valami tapasztalat, hogy mekkora cache kell neki? Vagy esetleg
milyen tipusu fileoknal vagy olvasoknal kell a cache?