[Mplayer-felhasznalok] Uj nvidia driver

Veres Imre imre.veres at online.hu
Sun Dec 15 17:46:06 CET 2002

2002-12-15, mplayer-felhasznalok-admin at mplayerhq.hu ezt írta:
> ezekrol a titokzatos bugokrol mar kerdeztem itt a listan, de csak azt a
> valaszt kaptam, hogy senkinek nincs ilyen kartyaja a fejlesztok kozul igy
> erdemi informaciot se varjak.

Hat nekem csak annyi van, hogy az nvidia driverevel, ha framebuffer
tamogatas van a kernelben, akkor barmilyen videomod-valtasnal egybol
satura fagy, valamint xscreensaver vagy xlock eseten barmikor satura
fagy (fbdev nelkul is). Kicsit gazos, hogy nem tudom lockolni a gepem,
ha elmegyek pl. ebedelni...
nVidia TNT2 es a legujabb nvidia driver (ez a 4xxx-es). De elotte is
ugyanez volt. Nekem ez eppen eleg misztikus, es eppen eleg bug.

SiX