[Mplayer-felhasznalok] Uj nvidia driver

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Sun Dec 15 13:07:52 CET 2002

> Nemreg olvastam egy tesztet TFT monitorokrol. Es (nagy megdobbenesre) azt
> irtak, hogy gyartotol/minosegtol fuggoen egy pixel szinvaltasanak az ideje
> 25-30ms. Amibol az kovetkezik, hogy 30-40 fps hozhato csak ki belole
> effektive.
Az mit jelent, hogy 30ms a szinvaltas?
Megmondod hogy valson szint es 30ms mulva megvaltozik a
szine?(hirtelen?) Gondolom ezt.
Ezek a tft monitorok olyanok mint azok azok a sárga kijelzok, amik a
buszon vagy a palyaudvarokon vannak, hogy csak akkor valtoznak mikor
tenyleg megvaltozik valami ? (tehat ha "lefagy" pl. akkor ha kihuznam a
gepbol akkor is lenne rajta kep.("elvileg"))
Mert akkor nem kelnagy fps, mert az csak azert kell hogy ne rongalja a
szemet pl.

>a egyszer a TV 576 (ntsc-nel meg 480) soros, akkor miert 640x480 meg
>800x600-as modokat tamogatnak? miert nem 720x576, 1024x576 stb ?

A tv-nel (PAL(15625khz)) 625 sor van es kb. 833 oszlop legalabb is a 4/3
-as nal.. (833x625)
A PAL-M(15750khz) meg a NTSC(15734khz) -nel van 525 60Hz-en.

udv,
Attila