[Mplayer-felhasznalok] Uj nvidia driver

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Sun Dec 15 02:43:54 CET 2002

On Sun, Dec 15, 2002 at 01:18:35AM +0100, Toth Ferenc wrote:
> Szerintem baromi nehez dolgo megallapitani, hogy melyik szin szinhelyes.
> Attol hogy a kep elesebb (feltehetoen nagyobb a kontraszt) nem jelenti azt
> hogy jobbak a szinei.
> Ez olyan mint NVidia (subjectnel maradva :) ) Gef2-nel beallitod
> DigitalVibrance>0 -ra, es gyonyorkodsz a nagyobb kontraszt+gamma altal
> keltett elesebb kepre, DE ha megnezel egy szep szinhuen
> elkeszitett/scannelt termeszeti kepet, akkor eszreveheto a "torzulas".
>
> Lattam egy pillanatra TFT-t nemregiben. Valahogy olyan csillogo volt a
> kepe. Szerintem jo minosegu monitor (Eizo) kepet semmi sem tudja
> [...]

ez pontosan igy van. a tft-e a jovo, de jelenleg meg csak gyerekcipoben
jar. a laptopon elenkebbek a szinek, az csak egy dolog. a citrom illatu
illatositonak is intenzivebb az illata mint a citromnak, megsem mondanam
ra, hogy "citromabb" :)
szemely szerint ruhellem, hogy minden testhelyzet valtaskor allitanom kell
a tft-t is, mert ha nem pont 90 fokban nezek ra akkor mar tompulnak azok
- a kepernyo kozepen - oly elenk szinek, mert a kepnyo szelein akkor is
tompabbak akar milyen tavolsagbol nezem. tft hazimozival jelenleg ugyanez
a helyzet. jo minosegu 100hz tv sokkal tobbet er. (nem ertekre, elmenyre)

--
csa'
l4mer|E