[Mplayer-felhasznalok] Uj nvidia driver

John McKein grobs at freemail.c3.hu
Sun Dec 15 02:16:16 CET 2002

Hello!!!

On Sun, 2002-12-15 at 01:18, Toth Ferenc wrote:
> Az mit jelent, hogy a "szinek jobbak" ?
> Szerintem baromi nehez dolgo megallapitani, hogy melyik szin szinhelyes.
> Attol hogy a kep elesebb (feltehetoen nagyobb a kontraszt) nem jelenti azt
> hogy jobbak a szinei.

Szinhelyes kep akkor lesz ha hivsz egy szakembert aki kalibralja, es
fizetsz neki egy rakas penzt. Nekem a szinhelyes kep sotet :o) Szal a
"jobb" szin egy szubjektiv kategoria, altalaban az elesebb
kontrasztosabb kepen talalja meg az ember.
Az atlag tft mostmar 20-23ms -et tud max. idonek, es 13ms -et
atlagosnak. Szal boven jo filmnezesre es legtobb esetben jatekra is (bar
ez szerintem meg necces), elmosodott egerkurzor pedig csak nagyon silany
cuccon lehet. Viszont lehetnek franko pixelhibai :o)

> Lattam egy pillanatra TFT-t nemregiben. Valahogy olyan csillogo volt a
> kepe. Szerintem jo minosegu monitor (Eizo) kepet semmi sem tudja
> felulmulni...

TFT -bol is van jo, es van rosz. Szal az, hogy lattal egy olyat ami nem
jott be, nem jelenti, hogy nincs is olyan ami bejonne.

Vissza a topic -ra ... aki 3d jatszani szeretne linux -on, annak nincs
igazan valasztasa. Igazabol win -en sincs. Ati driver -ek meg szarabbak.
Azt nem tudom miert abban versenyeznek a gyartok, hogy ki keszit ocskabb
driver -t :o(

grobs