[Mplayer-felhasznalok] en lennek a hulye?

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Dec 15 02:26:00 CET 2002

Hi,

> Hali!

> Reszletezned? miben? (X ugy altalaban, X savage driver, mplayer, mas?)

az Xv driver(e a savage kartyanak)
ez imho elegge egyertelmu...

> Mert imho xmms-nek nem kellene xv-t hasznalnia.
sem az operanak. de mivel mindketto foglalgat video memoriat,
befolyasolhatjak az Xv-t. persze nem kene neki, epp ezert bug.
de ezen mi nem tudunk segiteni.

> X-et most frissitettem 4.2.0-rol 4.2.1-re, hiba megmaradt. varhatoan
a drivert frissitsd inkabb.
4.2.1 amugyis csak security fixeket tartalmaz, driver updatet nem.

> A reszletezest azert kerem, hogy hova-kinek-mit bugreport-oljak.

a savage driver irojanak ofkoz
de imho hiaba, nem nagyon hallottam meg hogy barkinel is mukodott volna jol

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu