[Mplayer-felhasznalok] Uj nvidia driver

Skip argay21 at westel900.net
Sun Dec 15 01:25:31 CET 2002

On Sun, Dec 15, 2002 at 01:18:35AM +0100, Toth Ferenc wrote:

> Az mit jelent, hogy a "szinek jobbak" ?

Szebbek, kellemesebbek a szemnek.

> Szerintem baromi nehez dolgo megallapitani, hogy melyik szin szinhelyes.

Nem is errol volt szo.

> Lattam egy pillanatra TFT-t nemregiben. Valahogy olyan csillogo volt a
> kepe. Szerintem jo minosegu monitor (Eizo) kepet semmi sem tudja
> felulmulni...

Hat, nem tudom, nekem is egy eizo van itt az asztalon, de a laptop utan
ide fordulva sokszor gondolkodom azon, hogy lecserelem egy tft-re.

> De ez mar kezd nagyon OFFTOPIC lenni!

Mint eleg sok minden ezen a listan. :)
--
Udv: Skip

NAUI Instructor #36774  ---  Dive Safety Through Education
    Búvártanfolyamok kezdőtől a merülésvezetői szintig