[Mplayer-felhasznalok] Uj nvidia driver

Skip argay21 at westel900.net
Sun Dec 15 01:00:16 CET 2002

On Sun, Dec 15, 2002 at 01:23:04AM +0100, Arpi wrote:

> a regesregi mono LCD-k meg tenyleg csinaltak ilyen 'eger elmosodas'
> effektet, de a mai tft-kre ez nem jelemzo...

No meg a dstn is lassu, azon is mosodik az eger es a film is. Gondolom
hpa-n is, hiszen az is dstn, bar allitolag jelentosen javitott
technika.

> legalabbis a notebookon siman nezhetek (es neztem is mar eleg sokat)
> filmeket, semmi problema nem volt vele. ha valami nem teljesen oke, azok a
> szinek, kicsit mas mint monitoron, elesebb a kep de ugyanakkor bizonyos
> szinek nem ugy jonnek ki. mexokas kerdese...

Ezt alatamasztom, bar pont multkorjaban hasonlitottunk ossze egy crt-t
a laptopom tft-jevel. A monitor tulaja szerint a laptopon a szinek is
jobbak voltak.
--
Udv: Skip

NAUI Instructor #36774  ---  Dive Safety Through Education
    Búvártanfolyamok kezdőtől a merülésvezetői szintig