[Mplayer-felhasznalok] Uj nvidia driver

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sun Dec 15 01:23:04 CET 2002

Hi,

> El tudom kepzelni, hogy 30 fpsnel milyen elmosodott lehet az eger
> kurzora...

semennyire

> Persze meg nem vizsgaltam meg eloben TFT-t, mindez csak egy cikk
latom

a regesregi mono LCD-k meg tenyleg csinaltak ilyen 'eger elmosodas'
effektet, de a mai tft-kre ez nem jelemzo...

legalabbis a notebookon siman nezhetek (es neztem is mar eleg sokat)
filmeket, semmi problema nem volt vele. ha valami nem teljesen oke, azok a
szinek, kicsit mas mint monitoron, elesebb a kep de ugyanakkor bizonyos
szinek nem ugy jonnek ki. mexokas kerdese...

sot, ha mar itt tartunk,a projektorokban is TFT van (na jo, van mar DLP is,
de az meg eleg ujdonsag) es erdekes modon azokon sem problema filmet
vetiteni...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu