[Mplayer-felhasznalok] Uj nvidia driver

Toth Ferenc tf198 at hszk.bme.hu
Sun Dec 15 00:26:28 CET 2002

> persze lehet hogy abbahagyom mplayer fejlesztest, Lmegyek kernel
> developernek es veszek en is 27"-os TFT es azon nezem majd muvikat... :)

Nemreg olvastam egy tesztet TFT monitorokrol. Es (nagy megdobbenesre) azt
irtak, hogy gyartotol/minosegtol fuggoen egy pixel szinvaltasanak az ideje
25-30ms. Amibol az kovetkezik, hogy 30-40 fps hozhato csak ki belole
effektive.
Szerintem ez nagyon keves jatekra. Elvileg filmnezesre talan elmegy, de
szerintem gazos...

Maradj csak Mplayer Developer CRT moncsival 100Hz-en :)