[Mplayer-felhasznalok] Uj nvidia driver

l4mer|E l4mer at lamer.hu
Sun Dec 15 00:22:18 CET 2002

On Sat, Dec 14, 2002 at 09:11:27AM +0100, Gabucino wrote:
> Ja, es ha elkezdenem ajanlgatni doksiban nvidia kartyakat hogy vegyetek nepek,
> megveszik, es mar irjak is a mailt hogy "bazze a matroxomnak sokkal jobb kepe
> volt, miaf*szer mondtatok hulyeseget". Na akkor mit mondjak? :)

ez esetben viszont nem ertem miert nincs odairva - esetleg atin kivul -
minden kartyahoz, hogy nem javasolt? ha csupan a matroxhoz viszonyitott
kepminoseg szamit akkor ugyanezt a mondatot elvarnam minden kartyanal.

kulonben sem hiszem, hogy tul sok mail-t kapnal, mivel - legalabbis
magyarorszagon - soha nem volt tul nepszeu a matrox. nem a "csoro" magyar
penztarcahoz keszul, igy alig egy par darabot adtak el minden tipusbol.
anyagiasabb kereskedo egy darabot sem tart a polcon belole. csak
rendelesre hozznak. szomoru, de igy van.

> A MI igenyeinkhez szar, pont.
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

akkor azt ird. ne azt, hogy _linuxhoz_ nem javasolt, hanem _mplayerhez_
nem javasolt. a ketto maskep hangzik es mast is jelent.

> Nekunk nvidia_vid kell, nem egy 1Mb-os meretu binaris driver a memoriaba, ami
> raadasul gef2-nel szarabb es jobb kartyakon osszefagy/osszebugzik.

ezekrol a titokzatos bugokrol mar kerdeztem itt a listan, de csak azt a
valaszt kaptam, hogy senkinek nincs ilyen kartyaja a fejlesztok kozul igy
erdemi informaciot se varjak.

> Latom, hogy csak 640x480-ban hajtja a TV-met, 60Hz-en: meg lehet nezni milyen
> "szepen" vibral a "default" X hatter (az a fekete-feher pontracs).

radeonnal is vibral, gondolom akkor az is szar.
sot szerintem a def. x matroxal is pont ugy vibral, mivel a tv-n
vidaokatyatol fuggetlenul 50hz interlace kep jelenik meg. vagy nem?

kulonben pedig csereltesd ki a kartyat, ha csak 640x480 tudod meghajtani
vele a tv-t vagy tegy ugy ahogy masoknak szoktad javasolni es olvasd el
rendesen a driverhez irt doksit.

> Meg lehet
> nezni hogy vinnyoz alatt milyen szep 3 sec-es fagyasok vannak amikor az sw
> lekerdezi a kartyat.

hogy jon ez ide? ..ki nem szarja le?

> Nem lehet megnezni hogy ALi/etc alaplappal milyen jol megy
> a kvekharom, mert elfagy az egesz szar.

az uccso ali alapra - amihez szerencsem volt - meg a woody netinstall cd
sem ment fel nemhogy vid.k driver, igy aztan alirol kossz szepen ennyi
eleg lesz.

--
csa'
l4mer|E