[Mplayer-felhasznalok] Uj nvidia driver

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Dec 14 18:47:55 CET 2002

Hi,

> Hat igen. Ez igaz lehet az ujabb gef4-ekre. A Ti* sorozatra, de pl gef4mx*
> -okon NV17-es integralt chip volt, amit tudomasom szerint meg az nvtv se
> tudott az nvidia driverrel eletre kelteni. Bar ez meg a 0.4.1pre verzional

hat ez ti4200, de megse m1 vele az nvtv. nem is latja a chipet, 'nvtv -P'
egy db i2c devicet sem ir ki...  gui-ban meg TV Encoder: <no device>

szal ennyit errol.
egyeb 5let? :)
(azon kivul hogy dobjam ki a kartyat, mert hetfon ugyis kidobom, csak nem
mind1 hogy jo vagy rossz emlekekkel :))

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu