[Mplayer-felhasznalok] Uj nvidia driver

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Dec 12 21:41:06 CET 2002

Hi,

> Uff
>
> Valamit mondanak , hogy milyen baro az uj NVidia driver (a zart forrasu)
>
> Arpi ! Ha mar ugyis NVIDIA van a gepedben . Nem szamolnal be a
> tapasztalatokrol.

egyszer mar leirtam...

de azota vannak fejlemenyek.
felraktam elobb az uj drivert, ami mar tud fuggetlen screen-kent kezelni a 2
head-et.
igy sikerult elernem hogy a monitoron van szepen kep (1024x768), es a TV-n
is van, a monitortol fuggetlenul allithato felbontasban. egymast nem
zavarjak. ablakkezelo stb is csak a monitoron van, a tv-n csupasz X.

DISPLAY=:0.1 mplayer -fs filenev.avi

ez igy lejatszik a tv-n jol.

bajaim meg:

- overscan elegge raferne, szep centis fekete keret korbe a tv-n :(
- iszonyuan jitter effektes az egesz, azaz ha pl. vizszintesen pannol a
kamera (korbeneznek egy szobaban pl.) akkor olyan mintha a kep fel lenne
osztva 3 savra es ezekben kulonbozo kep van, marmint picit le vannak
maradva egymashoz kepest. magyarul: nincs szinkronban az mplayer (azaz az X)
es a TV kepfrissitese.

ez mondjuk nem csoda, az X 60hz-snek latja a 2. screen-t kozbe a tv-n pal
(azaz 50hz) kep van.

nagyon kivancsi lennek hogy ezt windozon hogy oldottak meg, ha egyaltalan
megoldottak. mert igy eleg elvezhetetlen :(

matroxon ha tvout van, akkor a framebuffer 50hz-sre kell legyen beallitva es
tokeletesen szinkronban van a tv kepevel, tehat nincsen jitter fx.

azt hiszem ideje lesz megfixelni mga_vid_crtc2-t es visszadni nvidia szarjat.
lehet a radeonrol is lemondok, ezek utan nem sokat varok tole...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu