[Mplayer-felhasznalok] fuggetlen desktop, TV

YikeSS yikess at freemail.hu
Thu Dec 12 09:44:13 CET 2002

> Valszeg azert, mert mind a kettotoknek Gef2MX kartyaja van, nekem meg
> Gef4MX. A regi MX-ek TV kimenete tenyleg eleg szar volt, a kepe pedig
> okadnivaloan gyonyoru, a fekete keretrol nem is beszelve.
Itt nem feltetlenul az a lenyeg szerintem, hogy gef2mx vagy gef4mx, hanem, hogy milyen tv-out-chip van rajta.
Pl. az en Leadtek Gef2MX-emen BT868 chipset van, mig a legtobb egyeb Gef2MX-en meg Chrontel chip, ami koztudottan sokkal szarabb.
De abbol is van tobbfele, van emelyik jobb. Szoval videokartya vasarlasnal ezt is celszeru merlegelni.

>  De pl Mar az Asus Gef2MX400 tudja az 1024x768at.
Pont a fentiek miatt.

> Az en MSI Gef4MX
> kepet pedig ossze sem lehet hasonlitani a regi MX-ek minosegevel.
Attol fugg ugye pontosan melyiket, pontosan melyikkel :D

YikeSS