[Mplayer-felhasznalok] fuggetlen desktop, TV

Totok Tibor tibcsi at interware.hu
Thu Dec 12 08:28:43 CET 2002

>Detto. Elgongolkozok persze, hogy a 640 mikor tv, de mind1.  Egyébként
>valahol itt volt az amikor úgy döntöttem, hogy jó lenne lecseréljem a

Valszeg azert, mert mind a kettotoknek Gef2MX kartyaja van, nekem meg
Gef4MX. A regi MX-ek TV kimenete tenyleg eleg szar volt, a kepe pedig
okadnivaloan gyonyoru, a fekete keretrol nem is beszelve. (Pontosan ezert
csereltem le a regi MX-emet Radeon VE-re, mert annak sokkal szebb a
kepe, meg hydravision stb..., aztan szepen vissza is csereltem Gef4MX-re,
mert hiaba van valaminek fasza TVkimenete, ha nem lehet hasznalni....)
 De pl Mar az Asus Gef2MX400 tudja az 1024x768at. Az en MSI Gef4MX
kepet pedig ossze sem lehet hasonlitani a regi MX-ek minosegevel.
Teljesen korrekt!

>kártyámat. Mert ha a desktop 1024x768, a tv meg 640x480, akkor az egér
>mozgatására csúsztatgatja a tv panning-domainjét, ami kurvaidegesítõ, ha
>én véletlen kicsusszanok a képernyõrõl a gyereknek meg fölszalad a kép.

A panning domain arra valo, hogy ne legyenek ilyen idegesito csuszkalasok,
vagy az eger ne tudjon mozogni a nem lathato tartomanyokban.
Ha nalad megis szaladgal a kep, akkor szerintem rosszul allitottad be.

Udv: Tibcsi