[OT] [Mplayer-felhasznalok] fuggetlen desktop, TV

Gemes Tibor tib at i-trade.hu
Thu Dec 12 07:50:05 CET 2002

> nem tunik el es nem is jelenhet meg semmi sem a tv-n, (a filmen kivul) ha
> a xinarama rendesen be van allitva az balakkezeloben, ami szugsegszeruen
> kde. (csak ez tud "igazan" xinaramas kepet kezelni)

Meg lehet mondani a xineramanak/kwmnek, hogy nem mehet ki az egér a
xineramascreen=0-ról?

> ui.: attol fuggetlenul, hogy a programozok mennyire utaljak, messze a
> legjobb valasztas linux ala. a tobbi kartya gyartoi driver tamogatasa a
> beka segge alatt sincs hozza kepest. ez teny.

Lehet, hogy nekem azért megfelelő a matrox mert nem használom 3d-re a
gépemet, így pl nem hiányzik az elműlt néhány év
grafikuscsipfejlesztéseinek nagy része (lega. én úgy érzem, hogy szinte
csak ebben erősödtek a kártyák)

Matroxal viszont ényelmesen tudok bármilyen desktop rendszeren vagy csak
sima wmaker+X-szel is tvoutot csinálni.

Asszem azért még mindig nem az igazi, mert X talán kell, különben nem
tudok vt-t váltani, mert valahogy nem veszi az ALT+Fn-et ha megy az
mplayer konzolból.

Tib