[Mplayer-felhasznalok] fuggetlen desktop, TV

Gemes Tibor tib at i-trade.hu
Wed Dec 11 23:35:02 CET 2002

2002-12-11, sze keltezéssel Gabucino ezt írta:
> Hat, en ha TV-t 640x480-nal foljebb akarom tolni akkor driver kozli hogy ez nem
> TV mod, es faradjak anyamba. En meg elkuldom ot ugyanoda es ennyiben maradunk.

Detto. Elgongolkozok persze, hogy a 640 mikor tv, de mind1.  Egyébként
valahol itt volt az amikor úgy döntöttem, hogy jó lenne lecseréljem a
kártyámat. Mert ha a desktop 1024x768, a tv meg 640x480, akkor az egér
mozgatására csúsztatgatja a tv panning-domainjét, ami kurvaidegesítő, ha
én véletlen kicsusszanok a képernyőről a gyereknek meg fölszalad a kép.

Juteszembe nálunk melyik a szabvány tv mód, a 768:576 vagy a 720:576?
Vagy valami más? Mi a különbség a 2 közt?

Tib