[Mplayer-felhasznalok] fuggetlen desktop, TV

Totok Tibor tibcsi at interware.hu
Wed Dec 11 12:23:11 CET 2002

>Igen, de az nem teljesen független. Mármint mert xinerama-s megoldás. Ami
>egészen jól tud mûködni. Csakhogy: desktop váltáskor sajnos a tv-out is vált,

Erre mondjak hogy kinek a pap, kinek a paplan :)))
Nekem teljesen jo a xinerama, mindent tud ami nekem kell.

>tehát a lejátszó helyett a desktop-wallpapert nézhetem,  és a tálcát is
>széthúzza mind2 felületre,

KDE alatt be lehet allitani milyen szeles legyen a talca. Nalam 50%, igy
pont vegiger a monitoron

>nem tudsz 1024x768-ban monitort használni (illetve a panning-domains
>segítségével nagyjából mûködhet, de egy rossz egérmozdulatra eltûnik a tv-rõl
>a lejátszó)

Miert?? A p.d.nek pont az a lenyege, hogy az eger ne garazdalkodjon a nem
lathato teruleteken. Szerintem ha jol van beallitva, akkor nem fogja
elgorditeni a kepet. (Nalam egyebkent a monitor, meg a tv is 1024-ben van,
ugyhogy ezzel nem kellett bohockodnom)

>Szóval ez nekem közel nem olyan független, mint amikor a matroxommal otthon

Lehet, de messze nem is olyan szar mint ahogy Arpi irta :)
A desktop valtason kivul nem igazan latom mas hatranyat a matroxhoz kepest.
(ill. nekem az sem problema)

Udv: Tibcsi