[OT] Re: [Mplayer-felhasznalok] fuggetlen desktop, TV

Gemes Tibor tib at biocon.bio.u-szeged.hu
Wed Dec 11 08:51:30 CET 2002

2002. december 11. 08:34 dátummal Totok Tibor ezt írtad:
> Nalam is siman megy egymastol fuggetlenul a TV meg a monitor,
> pedig en nem vagyok valami nagy IQ betya'r, szoval valamit nagyon
> elneztetek! (MSIGef4MX420/Mandrake8.2/4.2.0/KDE)
> (Hasonlo konfiggal mint l4mer|E )

Igen, de az nem teljesen független. Mármint mert xinerama-s megoldás. Ami
egészen jól tud működni. Csakhogy: desktop váltáskor sajnos a tv-out is vált,
tehát a lejátszó helyett a desktop-wallpapert nézhetem,  és a tálcát is
széthúzza mind2 felületre, nem tudsz 1024x768-ban monitort használni (illetve
a panning-domains segítségével nagyjából működhet, de egy rossz
egérmozdulatra eltűnik a tv-ről a lejátszó). Szóval ez nekem közel nem olyan
független, mint amikor a matroxommal otthon böngészek, programozok, szöveget
szerkesztek, és kernelt fordítok (egyszerre több desktopon) és közben a
gyerek meg nézi a mesét a tv-n.

Tib