[Mplayer-felhasznalok] fuggetlen desktop, TV

YikeSS yikess at freemail.hu
Tue Dec 10 20:40:15 CET 2002

Hi!

Azer en megvedenem az nvidia-kat egy kicsit. Nyilvan nem a legjobb videokartya, de siman ki lehet vele rakni pl. egyszerre ugyanazt a kepet tv-re es monitorra is akar 800x600-ban is es termeszetesen tudod overscannni is, es nem kell az x-et restartolgatni. Pl. jobb hijan az nvtv nevu kis progival (sourceforge).
Szoval mielott szarra fikaznatok az nvidikat, teljesen korrekt modon lehet vele tv-n hasznalni az mplayer-t. Nalam pl. a taviranyiton csak egy gombnyomas es a kep maris a tv-n van utana pedig minden megy a taviranyitorol is akar -> mplayer -> osd menu, etc -> megaelvezet :D

en eddig a kovetkezo nvidia chipsetes kartyakkal hasznaltam problemamentesen a tv-out-ot:
- geforce2 mx (bt868 tvout)
- geforce2 mx 400 (bt868 tvout)
- geforce3 (philips tv in/out)

YikeSS