[Mplayer-felhasznalok] fuggetlen desktop, TV

PÁSZTOR György pasztor at sagv5.gyakg.u-szeged.hu
Tue Dec 10 17:51:39 CET 2002

Hali,

"Erdőfi Tibor" <echo at kanizsa.hu> írta 2002-12-10 11:48-kor:
> Ha a 8500-vel dulore jutsz marmint dualhead ugyben akkor megosztanad velunk
> hogy csinaltad mert nekem csak ( de jo ilyet mondani :))  ) ezzel van gondom
> a tv + monitor fuggetlen kep kirakassal
Erre én is vevő lennék! :-)
Bár már az a részletinfó is érdekelne, hogy a 8500-ra Overscanos 720x576
képet kitegyek, mert elég hülyén néz ki a TV-n, hogy körben fekete keret
van... (És a jobb szélen levő zöldes csík is kiábrándító)

Üdv:Gyur!
--
Pásztor György  JATE PTM V.            /        Utolsó mondás:
SZTE SZK & Ságvári Gimn. Linux rg     /       - A kanyarban melyik pedált