[Mplayer-felhasznalok] fuggetlen desktop, TV

Ivan Szanto szivan at duticai.TWI.TUDelft.NL
Mon Dec 9 20:52:13 CET 2002

Hi,

> en sem akarok, de attol h valami nem opensource, meg lehet sz at ar.

> na mind1. jovo heten kicserelik ati 8500-re, aztan ahogy elnezem a vege
> az lesz hogy visszarakom a jo oreg matrox g400max-ot.
> az legalabb tudott monitoron es tv-n fuggetlen kepet adni, ugy, hogy a
> tv-n rendes, overscan-os, unscaled 720x576 kepet adott ki...

biztos RTFM, de azert megis megkerdezem. hatha kiderul, hogy ez nekem
miert nem megy. Talan Matrox G400 Marvel 16MB az ezt nem tudja?
Ha meg tudja, akkor melyik -vo meghajtot hasznalod? mga?
nekem akkor az Xre is rajzol. Pedig kool lenne, ha fuggetlen lenne...

elore is koszi,

Ivan