[Mplayer-felhasznalok] fuggetlen desktop, TV

Balajti László balajti_l at freemail.hu
Mon Dec 9 18:29:03 CET 2002

Udv minden listatagnak!

Sikerült hozzájutnom egy uj vas-hoz...
Az mplayer beuzemelese kozben felmerult nehany problemam,
amire nem talaltam megoldast az arhivumba:
1)A Tv kimenetet sikerult elinditani, de csak ugy, hogy
egyszerre megy a monitoron es a Tv-n is. A kérdésem az
lenne, hogy be lehet-e úgy uzemelni, hogy mikozben a TV-n
megy a film tudjak az én desktop-omon dolgozni.
2)Ha X alatt configolom az mplayert és elmentem a kovetkezo
lejatszaskor nincs hang-om. Ezutan mindig visszamasolom a
mokodo config fajljaimata ~/.mplayer/ ala. A kerdesem az
lenne, hogy honnan veszi a default config fajlt?
A videkartya Nvidia geoforce2MX4000 +TV-out, 4-es X.

Légyszi magánba is cc-zetek, mert nem vagyok listatag (de
ha nem megoldhato feliratkozom).Mukodo config fajloknak
nagyon tudnék orulni..

laca at freemail.hu voltam
 ui: A segitseg szajbaragos is lehet, mert meg nagyon kezdo
vagyok.. :-((