[Mplayer-felhasznalok] re: dxr3, avi es OSD

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Sun Dec 8 12:18:38 CET 2002

> [...]
> volna.
> De szerintem neked is ez a megoldás. A vop nál a lavc nem kell már, elég
> csak az expand.
>
> üdv,
> Attila
>

> Szia!
>
> Köszi a választ, de nem értelek. Persze, hogy ki akarom küldeni az
> OSD-t, hiszen a mplayer saját felirata is csak akkor megy ki a kártyára,
> nem? Ezt jelenti az ötödik :1 az expandban, ugye? Egyébként, ha elhagyom
> a lavc-ot a -vop-ból, akkor is ugyanilyen hibával száll el.

Hello

Én az osd menunél a -menu opciora gondoltam.

Esetleg a em8300-at is felfrissitheted hátha az a gond, de nem hiszem.

"Alban Bedel végre becommitelte az elsõ, teljeskörû OSD Menu patch-et.
Igencsak tetszetõs :) Lehetõség nyílik vele a legtöbb opció menetközbeni
megváltoztatására, mégpedig az általad választott betûkészlet
használatával az egész az éppen lejátszott filmen jelenik meg."

És mindezt én távirányitoval irányitom.

Tényleg meglehet valahogy oldani hogy ne lépjen ki az mplayer a
lejátszás végénél ? hanem pl. bejöjjön egy logo. Ez azért lenne jo mert
pl. ha lejátszottam egy videoklippet, és vége van nem kell a géphez
menni, hanem csak a távirányitoval betöltök egy másikat az osdmenun
keresztül.(meg az is jolenne ha valami hiba van akkor se lépne ki hanem
monjuk ujraindulna ugyanezzel a logoval.)

>ha már dxr3, akkor nekem az lenne a kérdésem, hogy a nem 25fps-es
>filmeket hogy lehet akadásmentesen lejátszani? Mert próbáltam már

Mit jelent az amikor akad ? Mennyire akad ?

>mindent, lavc=1:23.98 vagy 25 vagy 29.97, meg újabban a -vo
>dxr3:prebuf:sync is megvolt, ami egy AMD 1700 esetén is zabálja az
>erőforrásokat (bár ez a doksiban is le van írva) de semmi változás.
>Tanácstalan vagyok. Az mplayerrel tömörített avik tökéletesek, a többi
>nem 25 fps-es viszont gáz. Van valami megoldás, vagy bele kell törődni,
>hogy a dxr3 ilyen ...?

Nekem csak az volt a gond régebben, hogy ha 25 fps-nén nagyobb fps-es
dolgokat játszottam le, akkor kiirta hogy nem tul erös a gép és
eltolodott a kép hang szinkron meg  akadt. Ezt nekem kijavitotta a "
lavc=1:filmfps-e " (ezt azért kellett használni, mert a lavc a fps-t a
képméretböl számolta ki, azthiszem), de mostmár ha nem használom ezt a
lavc-t akkor is jó.

most csak ezeket irom be:

vo=dxr3
vop=expand=-1:-1:-1:-1:1