[Mplayer-felhasznalok] dxr3, avi és OSD

Bence bence at skizo.hu
Sun Dec 8 00:34:59 CET 2002

Sziasztok,

ha már dxr3, akkor nekem az lenne a kérdésem, hogy a nem 25fps-es
filmeket hogy lehet akadásmentesen lejátszani? Mert próbáltam már
mindent, lavc=1:23.98 vagy 25 vagy 29.97, meg újabban a -vo
dxr3:prebuf:sync is megvolt, ami egy AMD 1700 esetén is zabálja az
erőforrásokat (bár ez a doksiban is le van írva) de semmi változás.
Tanácstalan vagyok. Az mplayerrel tömörített avik tökéletesek, a többi
nem 25 fps-es viszont gáz. Van valami megoldás, vagy bele kell törődni,
hogy a dxr3 ilyen ...?

üdv,
bence