[Mplayer-felhasznalok] installer

Toth Bela tothb1 at freemail.hu
Sat Dec 7 20:45:21 CET 2002

Sziasztok!
Kb két-három hete írtam azt a listán, hogy elkezdtem egy grafikus telepítő
programot  csinálni tcl-tk-ben. Közben ajánlották, hogy próbálkozzam a már
elkezdett C és GTK alapú befelyezésével. Nos a tcl-tk-s programomat folytatva
közben elkészültem volna egy változattal, ami még mindíg semmire sem jó, mert
két-három programozási problémám van. A kérdésem az lenne, hogy tud-e valaki
olyan magyar listát, vagy személyt, aki tud tanácsokkal segíteni a tcl-tk-s
program befelyezésében.
Kösz!
Bela