[Mplayer-felhasznalok] mencoder

Veres Imre imre.veres at online.hu
Fri Dec 6 13:12:28 CET 2002

2002-12-06, p keltezéssel Marton Andras ezt írta:
>     Udvozlet a csapatnak!
>
> Az egyik kerdes, hogy hogyan tudok tobb avit osszefuzni 1 db-ba.
> Probaltam ezt:
> cat *.avi | mencoder -oac copy -ovc copy -o valami.avi
> de nem mukodott.

Ugye csak most felejtetted le a sor vegerol a - jelet?

> A masik pedig az lenne, ha rippelek egy 1400 Mb-os videot a Dvd-rol,
> akkor azt hogyan tudom kettevagni.

Errol volt szo; ugy jarsz a legjobban, ha megfelezed a chapterek szamat
es kulon szeded le a dvd-rol meg kulon kodolod le. Igy a subot se kell
kettevagni.

> A harmadik. Nem tudtam atalakitani a feliratot a -dumpsrtsub

> mplayer semmi.avi -sub forras.sub -dumpsrtsub
>
> Azt irja ki, hogy nincsen semmi.avi ami igaz is, de a konvertalast nem
> hajtja vegre.

Hat de ha megadsz egy olyan file-t, ami nem letezik, akkor miert varod,
hogy valamit is csinaljon?
Szerintem nem fog menni, keress egy sub konvertert, vagy irj egy perl
scriptet ra.

SiX