[Mplayer-felhasznalok] mencoder

{asm} tf198 at hszk.bme.hu
Fri Dec 6 09:01:23 CET 2002

> Az egyik kerdes, hogy hogyan tudok tobb avit osszefuzni 1 db-ba.
> Probaltam ezt:
> cat *.avi | mencoder -oac copy -ovc copy -o valami.avi
> de nem mukodott.

Kell megy egy -idx es egy -ni + megy egy kotojel a vegere a mencodernek.
Tehat vhogy igy:

cat *.avi | mencoder -oac copy -ovc copy -idx -ni -o valami.avi -

> A masik pedig az lenne, ha rippelek egy 1400 Mb-os videot a Dvd-rol,
> akkor azt hogyan tudom kettevagni.

mencoder  -oac copy -ovc copy vmi1400.avi -o vmi700_1.avi -endpos 700mb
mencoder  -oac copy -ovc copy vmi1400.avi -o vmi700_2.avi -ss 700mb

Az -ss lehet hogy nem tud mb-ot kezelni. Ha nem menne, akkor -sb, vagy
megnezed pontosan idore, hogy mikor volt valtas.

> plussz, ha lerippelem rola a subot is, azt is kette kellene szedni.

A DVD-n a sub az egy "videofile". Tehat elozo modszerrel talan.
Ebben nem vagyok biztos, nincs DVDm :( sose probalam meg.

> A harmadik. Nem tudtam atalakitani a feliratot a -dumpsrtsub
> kapcsoloval, mert egyszeruen nem csinalja.
> Ezt probaltam ki.
>
> mplayer semmi.avi -sub forras.sub -dumpsrtsub
>
> Azt irja ki, hogy nincsen semmi.avi ami igaz is, de a konvertalast nem
> hajtja vegre.

Akkor legalabb adj neki vmi tok mas .avi-t, ugyanis mplayer elsosorban
videolejatszo, nem pedig feliratkonvertalo :)

Elso ket kerdesedre valasz mar tutira volt listarchivban...

--
Kitartas!!!
< {asm} >---< tf198 at hszk.bme.hu >