[Mplayer-felhasznalok] fbdev vs. textes konzol

Tazman Ordog tasmanian at freemail.hu
Fri Dec 6 00:28:04 CET 2002

>Tudom, csak a legtobb kartyajahoz azt ajanlgatja.

>Neked milyen radeonod van?

8500 QL (128 MB)

>mobility-n.

>ATI Rage Mobility, ati gyartmanyu vga kartya, tipikusan
>laptopokba.

Ja, igen kozben megkerestem en is.
Tehat a megoldashoz meg mindig nem jutottam kozelebb.
Ha van valakinek valami otlete, akkor pls. maganba irja meg,
mert ez nem 100%-ig mplayerrel kapcsolatos, legfeljebb csak
egy kis joindulattal egy picit, s nem akarom ezzel terhelni
a levlistat.

Koszonom.