[Mplayer-felhasznalok] Kivetelesen nem offtopic - mplyrdoc

Veres Imre imre.veres at online.hu
Mon Dec 2 10:03:55 CET 2002

2002-11-29, p keltezéssel Gabucino ezt írta:
> Vagy nem. A neten ketezer ilyen howto van, foloslege duplikalni

Ha annyi howto van, akkor miert a listakra ir mindenki? Ha ugy vesszuk,
akkor a Documentation/* is tele van howto-val, es azzal nem boldogulnak
tul jol - az eddigiek szerint.

Akkor amit eddig beterveztem es ami howto-kat kaptam, azt ki fogom tenni
majd valami freeweb oldalra. Remelem, egy linket azert felraktok majd az
mplayerhq-ra, azt nem kell frissiteni...

SiX