[Mplayer-felhasznalok] GPL vs Sigma

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Aug 31 19:34:59 CEST 2002

Hi,

> A hup.hu-n olvastam a velemenyed Arpi, miszerint a Sigma ugy kapcsan szart
> se er a GPL.
> Teljesen igazad van. Az M$ ilyen esetekben siman sittre vagna a
> kodlopokat. Peldat kellene statualni a Sigmaval. Hogy miert nem tesz
> ilyenkor semmit RMS? Talan tul elfoglalt es nem szerzett tudomast rola
> (valoszinutlen, de lehet)

tudnak rola, az xvid-esek felvettek az fsf-el a kapcsolatot, de ok azt
mondtak hogy nem tudnak semmit sem tenni mert nem az okek a copyright, ok
csak tamogatni tudnak de cselekedni nem... ennyit a nagy gpl/fsf-rol.

raadasul a sigma vegulis kirakta ftp-re a forrast, igy jogilag nem szegi mar
meg a gpl-t, csak etikailag szemet (sem a gpl-rol sem a xvid-rol nem igazan
tesz emlitest csak a doksi melyen eldugott 1 sorban, nem beszelev arrol
ahogy ok talaltak a tortenteket a press release-ukben).

> Kuldhetnel neki egy levelet. A felhivasodra szerintem ramozdulna a dologra.

mintha en lennek valaki :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu