[Mplayer-felhasznalok] Re: tobb cd-re vagni

Guba Zoltan gubazoli at freemail.hu
Sat Aug 31 12:10:10 CEST 2002

Simon Peter irta:
> Nemrégiben valaki írta, hogy hogyan kell tobb cd-re vagni egy filmet.
> Sajna hiába kerestem, nem találtam meg.

Pedig a kmail eleg jol keres... :)
> Melyik topic volt?
Mplayer-felhasznalok digest, Vol 1 #362....

mencoder -ovc copy -oac copy -endpos <$pozicio> vagando.avi -o cd1.avi
mencoder -ovc copy -oac copy -ss <$pozicio-(3-5s)> vagando.avi -o cd2.avi
hogy miert nem ugyanoda ugrik be a masodik cd-nel, az egy masik
tortenet...    ...ki lett targyalva egy parszor...

Ami az en kerdesem lenne: hogyha 3 cd-re vagok,  a kozepso resznel
a -ss <kezdopozicio> -endpos <vegpozicio> eseten nem veszi
figyelembe az endpos-t. Ctrl-C -vel meg eleg nehez a poziciot eltalalni
ugye... Ez csak nalam ilyen, vagy mar mas is talalkozott vele?
(Megj.: azert kell a 3 cd, mert egy 3h15min film vcd-ben nem fer fel
2db 80 perces cd-re sem. pl. Pearl Harbor)