[Mplayer-felhasznalok] milyen video kartyat?

Toth Gabor gtoth at gtoth.org
Fri Aug 30 15:19:15 CEST 2002

> Szerintem teljesen felesleges eladni...
> Nekem MSI Gef4 MX420 van, 8.2 Mandrake/4.2.0X/KDE es tokeletesen
> mukodik a TV kimenet, sot mikozben az Mplayer a TV-n filmet jaccik,
az enyem MSI Gef4 MX460

> Szerintem ha ezzel a kartyaval nem tudsz osszehozni legalabb egy
> TwinView Clone-t, akkor tokmindegy, hogy milyen videokartyat veszel...
hidd el, nem vagyok kezdo, mar vagy 5-eve linuxozom, eddig nem volt olyan
problema amint nem tudtam volna megoldani.
Persze ez nem zarja ki azt, hogy valamit aprosagot nagyon elbangaskodtam...

> Ha az NVidia meghajtokat rendesen felraktad, akkor tulajdonkeppen
> egy sima Clone-hoz az XF86Config szerkesztesen kivul nem is kell
> mast csinalnod. Ezt olvasd el:
> http://download.nvidia.com/XFree86_40/1.0-2960/README.txt
Megvolt...
Probaltam az nvtv-t is.
Sivesen kicselenem veled a kartyamat :-)

na de tovabb esetleg maganban, ha ugy gondolod, mert ez mar nem eppem
mplayer tema.