[Mplayer-felhasznalok] Re: Re: please, help!

Guba Zoltan gubazoli at freemail.hu
Fri Aug 30 14:52:08 CEST 2002

> jo. legalabbis sokkal jobb, mint windozon...

> nem, annyira nem jo kartya.
> ugyanaz a chip (bt878) van rajat mint a 6e ft-os nonmeken
> es az analog reszetol sem voltam elajulva, zajos mint a szerverszoba
>

> A'rpi / Astral & ESP-team

Koszi! Korulneztem az aproneten, es tenyleg joval olcsobban is
lehet ilyesmit kapni, bar brutto 9E alatt en nem talaltam meg noname
tunert sem. Esetleg valaki tud ilyet sztereo hanggal?

> Aha, az Sun monitorcsati, pl Auchan-ban kaptunk hozza kabelt ...

Az hol van?

> Most is epp igy hasznalok egy ilyen monitort PC-vel ;-)
> BTW, menj be valahova ahol kabeleket arulnak dogivel es mondd azt, hogy

Tudsz ilyen boltot valahol? (a lakohelyem 50 km-es
korzeteben nincs :(   ) Esetleg nincs hasznalaton kivul
+ban 1db? (csak kiprobalni a monitort, es kimerni, hogy
melyik zsinort hova kotottek)

> Sun monitor es PC gep koze kene kabel ...
>
> - Gábor (larta'H)
Egyebkent neked is nagyon koszi, mert mar ram akartak sozni egy
helyi boltban egy netto 14E Ft-os atalakito elektronikat....    :-)
Hat annyit meg azert nem er, meg ha Sun is. Plane amig ki se
probaltam, hogy egyaltalan mukodik-e...